Moikka!

 

Eipä valmistuneet villahousut tällä viikolla ei. Toinen lahje jäi jumittamaan hieman ennen haarakavennusta ja siinä pysyy. Huomenna päätän sen haaran valmistaa ja sitten kasata, pääsee tyttö sitten housuja vielä näillä pakkasilla testaamaan. Muutenkin oli neulomisen suhteen takkuinen viikko, oikein mitään en saanut aikaiseksi. Minua on jo kauan häirinnyt varastossa pyörinyt kerä pörrölankaa, jota on tosi vähän. Siitä olen vuosien saatossa koettanut neuloa itselleni vaikka millaista huivia ja mitähän kaikkea. Lanka on ihanan pehmeä ja tosi ärsyttävä purkaa. Nyt tällä viikolla päätin sen tuhota ja siitä tulikin tytölle ihan mieleinen kaulahuivi. Tytön toiveesta tehtiin reunaan "tupsut".  Lankaa meni 98 g.

 

On ollut ilo huomata, että kirjoituksiani lukee joku...kiitos teille siitä. Olen koettanut käydä vastavierailuilla sivuillanne...mutta se on loputon suo, aina eksyy vain kauemmas ja kauemma, mitä ihanempien sivujen ja töiden pariin. Ihania töitä olette kyllä tehneet, mä olen tälläinen aloittelija käsitöiden saralla ja työt on aika simppeleitä tekeleitä.

 

Anne-Mari