Ja aika raskaalta elämä tuntuu. Sunnuntaina kuoli minun rakas, vanha kissani. Jäi auton alle. Mä olen monesti miettynyt, että esittelisin täällä kissani kuvia, kaksi kissaa minulla enään on ollut ja nyt siis vain yksi miukulainen. Yli 15 vuotta saimme yhteistä tiet kulkea ja monta mukavaa muistoa kannan sydämessäni - mielelläni olisin vielä näitä hetkiä halunnut jatkaa, mutta nyt oli aika Viljon eli Punkun lähteä. Tässä viimeiseksi kuvaksi jäänyt otos, jossa varovasti tutustutaan uuteen asuinpaikkaan.

 

Ja käsityöt tökkii edelleen. Työn alla on toppi/pusero itselleni ja se ei vaan ota sujuakseen. Ohjeen malli ei onnistunut ollenkaan ja kun olin riittävän monta kertaa aloittanut työn uudelleen, vaihdoin mallikuviota hieman ja samalla toki piti silmukkamäärä suunnitella uudelleen. Nyt työ etenee, muttei tässä neulomisen ilosta kyllä voi puhua.

 

Toivottavasti ensi viikolla on jo jotain valmista esiteltävää.

 

Anne-Mari